Monday, April 18, 2011

angan2 birthday aku~!!

yea..memandangkan ada lagi sebulan lebey je lagi birthday aku..so ape salahnye aku nak berangan sikit kan..hoho..free maa..x kena bayar pun..lagi pun ni blog aku..i hv my right..hoho..janji x kaco anyone..


ni ha..aku dah listdown hadiah2 peberet aku...hoho..hope korg leh sediakan..agagaga..


1st...


memandangkan aku ni dh berkurun x pakai jam..n even aku leh beli jam sendiri..tp masalahnya aku x reti nak beli jam..hahaha..so..senang cerita..apa kata patut ada orang bagi aku hadiah jam kn?tp x mau yg rm10..cepat rosak..hoho..ni aku tunjuk cth2 rekaan yg aku suke..agagag..(brand pun suke jugak..hoho)








2nd..

cube tengok gambar bawah..marbelesss!!fantastik!!!fanatikk!!!getikkk!!




sembah ratuuuuuu nyahhhhhh~!!berangan je boley nyahhhhhhhhhh~!!habib jewel!!


3rd..
.handbag!!




wahh..bagus bangsat seyh...ehhh..bagus bangat seyhh~!!(x mo yg kt parade yg harga rm20 tu ye..)

4th.

.lastly...kalau korang leh bagi hadiah ni kt aku..perghh...korrang la kawan baik aku..memang aku x curang ngan persahabatan langsung..hahaha..

beli tau..bagi ni..yg ni...aku nakkkkkkkkkkkkk....



JAGUAR C-X75..oh yea babehhh~!!!


simpan gaji untuk list aku yang ke-4 ni ok!!!no 1,2 n 3 aku x kisah..tp yg ke-4 aku kisah~!!!hoho..mmuuaaahhhh~!!gracias!!







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...