Saturday, February 5, 2011

semua org bernombor 111!!!

agak lama aku tak jengok blog aku nie..al-maklum la..aku skrg duduk merempat..umah tgh renovate..tak siap2 lg..sementara duduk umah opah aku..tu pn ulang-alik dari chemor ke jelapang p keje..haishh..penat2..minyak mtr ari2 kena isi..=>tipu..huhu..

kt sini aku nk kongsi pasal 2011 ni tahun keramat..aku pn mula2 cm pelik ape maksudnye..ni pn mak aku yg cte..then aku phm ble die explain..mcm nie..semua org pasti akan dpt nombor 111..tak percaya??kte test ok..aku bagi contoh..then korg kire sendiri..

contoh 1

aku bagi contoh aku..lahir tahun 1989 n berumur 22 tahun pada ujung bln 5 nie (stanby present ok!)..aku amik tahun 89 n umo aku 22..so 89+22 jawapan die 111 kn??

contoh 2

orang yang lahir tahun 1987 umur diorg 24 kn??ok..87+24 jawapan = 111..kn??tak percaya lagi??

contoh 3

orang yang lahir tahun 1992 umur diorg 19 kn??92+19=111..weird kn??kalau tak percaya lagi korang try la tarikh lahir n umo orang2 keliling ..pasti dapat 111..


p/s~jarang online dah sekarang cz sudah bekerjaya+umah opah jalur lebar x da maksud!!damn!buta IT aku kalau stay situ terus..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...