Wednesday, March 2, 2011

BuSy + MaSaLaH JaLuR LeBar~!

fuhh..agak lama jugak aku tak update blog aku..facebook pun dah jarang online..harini hari kedua aku dah pindah masuk rumah baru setelah rumah aku ni menjalani pembedahan besar-besaran dalam membesarkan ruang2 yang sekian ada..huhu..n aku dah sebulan bekerjaya..sekarang tengah menanti gaji 1st aku..giler excited..hasil titik peluh aku sendiri..(even aku keje dalam tempat aircond)..haha..dalam masa sebulan ni jugak aku tak boleh nak online selalu coz time tu aku kat chemor..idup menumpang sementara menanti rumah aku siap renovate..giler pecah rekod aku jarang online..kalau tak muka aku je asyik online..haha..so kawan2...waktu kerja aku ofis hour..tp sampai 6.15..sabtu ahad cuti..apa2 hal..nak ajak kuar bagitau awal2...takut aku kena buat OT sabtu ahad tu..yg tu aku paling malas sebenarnye..kaco cuti aku je..haishh..k la..aku pun malas nak taip panjang2..membosankn je pun..ni aku nk cukup syarat je bagi update aku punye blog..hahaa!!lainkali aku update benda yang berfaedah ok..chow cin chow!




2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...